Curacao - Reisverslagen van David Minesashvili - WaarBenJij.nu Curacao - Reisverslagen van David Minesashvili - WaarBenJij.nu
Curacao

Dit wordt mijn eerste buitenlandse stage.5 maanden lang met een van mijn beste vrienden samenwonen op Curacao en ieder zijn eigen stage volgen. Ik kan niet wachten tot mijn avontuur gaat beginnen. Lekker koken, veel leren en veel eigen ideeën uitwerken bij Santa Barbara Resort.

En om niet te vergeten, GENIETEN!

Tijd om te beginnen met inpakken en laatste keren te 'çhillen' met de mensen hier.

Tot snel Curacao!






Recente Reisverslagen:

14 April 2014

Het echte werk begint pas!

03 April 2014

Eerste dagen Curacao
David

Hallo allemaal, Ik ben vanaf 28 maart in Curacao om stage te lopen bij Santa Barbara Beach & Golf Resort. Elke week zal ik een kort verhaaltje met jullie delen van alle leuke dingen die ik leer en meemaak. volg ook jortkerkhofs.waarbenjij.nu ! Wij gaan namelijk samen naar Curacao. gr David

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1941

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 29 Augustus 2014

Curacao

Landen bezocht: