Eerste dagen Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van David Minesashvili - WaarBenJij.nu Eerste dagen Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van David Minesashvili - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Curacao

Blijf op de hoogte en volg David

03 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Op Vrijdag 28 maart begon mijn avontuur, om 9:00 uur vloog ik vanuit Schiphol richting Curacao. Mijn zenuwen begonnen te werken. Ik besefte het nog niet helemaal dat ik naar Curacao vloog. Lange reis van 10 uur was heel zwaar, slapen was moeilijk en veel doen was ook niet mogelijk omdat mijn TV'tje het niet deed. Gelukkig had ik een Antaliaan (Jurgen) naast me zitten die wel van een praatje hield. Hij vertelde me over dingen die ik zeker moest doen en plaatsen waar ik niet moet komen als buitenlander.

Eenmaal aangekomen op Hato besefte ik pas dat mijn avontuur echt begon, ik voelde de warmte al toen de deur van het vliegtuig openging. Meteen goed ontvangen door de mensen van hier. Zonder problemen door de douanen gekomen en goed ontvangen door Wereldstage Curacao. Half uur na mijn aankomst werd ik meteen naar mijn studio gebracht, waar Jort op me wachtte. Ik verheugde me al erg op om Jort te zien! De eerste avond leerde ik meteen mensen kennen, ik had meteen een groepje met wie ik op kon trekken.

Vrijdag avond was ik meteen ingewijd met een van de bekendste Feestjes hier, Fulll Moon. Sfeer was niet te beschrijven leuk en iedereen was vrolijk. DJ's vanuit de hele wereld kwamen langs en draaiden lekkere house stijlen. De locatie was perfect voor een feest, zelfs vuurwerk en dergelijken waren aanwezig. Ik wist niet wat me overkwam op mijn eerste avond.

Op zaterdag moest Jort werken en ben ik na goed uitgeslapen te hebben naar Sant Tropez gegaan met stagiaires, dat is een hotel/bar met een zwembad en het ligt 100 meter van onze studio af. Perfecte plek om bij te komen na een avond feesten. Eenmaal terug bij de studio was Jort klaar met werken, daarna gezellig uit eten geweest met een groepje. Die avond stond weer een feestje op de planning.

Op zondag Naar Mambo/Cabana gegaan, is een witte strand en echt heerlijk om te relaxen. Daar weer mensen leren kennen. In de avond gezellig gaan drinken met het groepje.

op Maandag had ik een afspraak bij Wereldstage om mijn stagevergunning te regelen. Daarna ging ik met Naledi (wereldstage) naar Santa Barbara (mijn stage). Eenmaal aangekomen stond ik met mond vol tanden om me heen te kijken. Overal palmbomen, zwembaden, golfbanen en het interessantste de restaurants. Kortom een paradijs! In de avond had ik lekker gekookt voor 6 mensen, was heel gezellig. Ik word al vaker gevraagd om te koken voor mede stagiaires. Daar kan ik geen 'nee' op zeggen natuurlijk.

De rest van de dagen ben ik beetje rond gaan cruisen met mijn skateboard om te kijken wat er in de buurt was. Er is een markt om de hoek waar je heel goedkoop verse groenten en fruit kan halen met daarnaast allemaal mogelijkheden om te eten. Ik ben beland in een kleine paradijs waar ik veel ga leren en natuurlijk ga genieten!

Zover mijn eerste paar dagen, nu wachten op Jort tot hij klaar is met werken en weer wat leuks gaan doe. Want het is weer bijna weekend.

JULLIE WETEN WAT DAN BETEKEND!!


Groeten uit Curacao



  • 03 April 2014 - 21:25

    Manon:

    Hoi David, dit was zo te lezen een super start. Nu nog even genieten van je vrije dagen en en dan begint het echte werken. Maar op zo'n mooie locatie is dat een enorme uitdaging.
    Groetjes Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Hallo allemaal, Ik ben vanaf 28 maart in Curacao om stage te lopen bij Santa Barbara Beach & Golf Resort. Elke week zal ik een kort verhaaltje met jullie delen van alle leuke dingen die ik leer en meemaak. volg ook jortkerkhofs.waarbenjij.nu ! Wij gaan namelijk samen naar Curacao. gr David

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 1942

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 29 Augustus 2014

Curacao

Landen bezocht: